Pentru ca Irinel Columbeanu e la moda zilele astea, iata un emoticoncert dedicat lui. Este vorba despre imnul lui Irinel si al lui Monica Columbeanu si se numeste Iri la Maxim.



Melodia Iri la Maxim e interpretata de un grup de fete care fac parte din corul radio si versurile au fost scrise de redactorii Maxim.
Versurile melodiei Iri la Maxim
Poti sa fi micut, cu burta, si campion
Uite de pilda Napoleon,
Nu stim daca a fost cool
In sensul financiar
Dar pentru noi e destul.

Asa ca nu vrem, ca proastele, la facultate,
Vrem toate la Iri, Iri are de toate
Vrem sa fim in reviste, vrem sa ne realizam
Luam si BAC-ul daca ne enervam!

Refren:
"Vrem si noi la Iri,
Vrem si noi cu Iri,
Iri vrem sa ne adore,
Aproximativ majore,
Si nu tre' sa stim nimic,
Tre' sa crestem doar un pic
Teoretic...

E important sa ai in viata un scop precis
Scopul nostru e sa facem shopping la Paris
Sa ne luam posete pentru cap si Irinel sa ne dea si-un inel

Tre’ s-avem un singur gand in intreaga noastra minte
Sa nu lasam alte proaste sa ne-o ia inainte
Sa luptam si sa fim maxim pan’ la anu’
Visele lui... are cin’ sa dea banu’!

4 comentarii

  1. Anonim  

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  2. BlogAwards  

    Salut,

    Te contactez din partea site-ului Blogawards.ro pentru a te anunta ca exista un concurs disponibil pentru regiunea ta. Concursul este din partea MiniPrix.ro si are ca premii vouchere de cumparaturi in valoare de 100 de roni. Regulamentul concursului il gasesti aici : http://www.blogawards.ro/2010/10/19/castiga-trei-vouchere-de-100-lei- pentru-cumparaturi-online-de-pe-miniprix-%E2%80%93-concurs-pentru-bloggerii-din-judetele-sibiu-vaslui-si-gorj/

    Blogawards este un site destinat concursurilor online.
    Blogawards este sustinut de Blogatu.ro, Neydamn si GoldMidas.eu

  3. TeodoraConstantin  

    M-am distrat copios, asta este imnul fetelor din ziua de azi

  4. Aer Conditionat  

    Super tare! M-am amuzat enorm.

Trimiteți un comentariu

Directorul web ibl.ro - singurul ibl care conteaza

Bloguri Best-top Romania : Lista de top globala Linkuri impartite pe categorii EuroGhid - Director web NetFlash.ro la indemana ta! SEO Romania iDir.ro - Director Web Smarty Web Director ClickLink.ro Hot Stop - Director web EuroGhid.com  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web web stats Director web Matrimoniale